Zuma Download czyli najszybsza instalka gry Zuma. Pobierz pełną wersję Zuma Deluxe na PC.
Zuma Deluxe Download jest naszym ulepszonym instalatorem, a sama gra – Zuma Deluxe jest grą logiczną, która polega dopasowywaniu elementów. Gra została wydana przez studio PopCap Games. Produkcja miała swoją premierę 12 grudnia 2003 roku. Zuma gra ukazała się na wiele platform, w tym Mac OS X, iPod, telefony komórkowe, Microsoft Windows, Windows Mobile, Xbox, Xbox 360, PlayStation 2, Palm OS, .java, PlayStation 3 i PlayStation Portable. Na komputerach osobistych z systemem Microsoft Windows w grę Zuma Deluxe można zaopatrzyć się na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: keyzone.pl. Zuma za darmo to szansa na wyposażenie się w taką ciekawą, choć prostą produkcję.
Pobierz Zuma Deluxe
Rozgrywka gry Zuma Download polega na wyeliminowaniu wszystkich kul toczących się po ekranie na danej ścieżce, która jest wyraźnie widoczna na wszystkich poziomach z wyjątkiem ostatniego. Kule eliminuje się przy pomocy innych piłek, a wszystko to zanim te kule dotrą do żółtej czaszki. Dotarcie kul do żółtej czaszki spowoduje ostrzeżenie o zbliżających się do niej piłkach. Gracz może posiadać jednocześnie dwie kule do niszczenia jednocześnie i w każdej chwili może je zamieniać. Gdy tylko jedna kula dotrze do czaszki to reszta z nich, podąża za nią, a gracz traci życie. Gracz może zapobiec dotarciu kulek do czaszki. Może on wyeliminować kulki, wystrzeliwując kolorową piłkę z ust pewnego rodzaju kultowej, kamiennej żaby w kierunku łańcucha kolorowych elementów, czyli piłek, które będą popychać do przodu, aż gracz wypełni żółty pasek, czyli wtedy, gdy kulki przestaną być produkowane poza ekranem. Kiedy zetkną się trzy piłko albo więcej z nich i będą one tego samego koloru, eksplodują, prawdopodobnie wywołując inne eksplozje jako część reakcji łańcuchowej. Poziom się zakończy, gdy po zapełnieniu paska gracz wyeliminuje wszystkie kulki widoczne na ekranie.
W grze obecne są bonusy za zbieranie monet zwykle przez luki znajdujące się w łańcuchu kulek. Bonusy można uzyskać również za wywoływanie eksplozji przez szczeliny innych kulek i reakcje łańcuchowe, dzięki czemu gracz może spowodować, że zawsze spowoduje eksplozję z każdą kolejną, wystrzeloną do łańcucha piłką. Bonusy monet i łańcuchów są szybkim sposobem na wypełnienie paska, który jest potrzebny do ukończenia określonego poziomu. Bonusy czasowe są również przyznawane w przypadku, gdy gracz ukończy poziom w bardzo krótkim czasie, czyli od trzydziestu sekund do czterech minut. Czas ukończenia poziomu zależy od poziomu, który jest obecnie rozgrywany przez gracza.
W obecnych podczas gry kulkach pojawiają się cztery różne typy wzmocnień, które można aktywować, eksplodując kulę za pomocą określonego w grze wzmocnienia. Jedna ze wzmocnionych przez gracza piłek popycha najdalej wysunięty łańcuch do tyłu w zależności od tego, czy wszystkie kulki są połączone. Kula posiadająca zdolność zwalniającą spowalnia prędkość łańcucha piłek na krótki czas. Kolejna z unikatowych piłek pozwala na szybsze strzały i wskazuje strzałkę w miejscu, w którym zostanie wystrzelona. Sama strzałka pozostaje aktywna przez mniej więcej taki sam czas, jak piłka spowalniająca. Natomiast gracz powinien wziąć pod uwagę rozmiar obecnych piłek. Eksplodująca kula wybucha wszystkie kulki w niewielkim promieniu kuli w miejscu i czasie jej wybuchu. W przypadku, gdy wybuchną wystarczająco szybko to kule przydatnych wzmocnień po pewnym czasie, powrócą do swojego normalnego stanu.
W grze obecne są dwa tryby do prowadzenia rozgrywki. Jednym z nich jest tryb przygodowy. Każda zwykła przygoda zaczyna się od trzech żyć odzwierciedlanych przez żaby w lewym górnym rogu ekranu, ale dodatkowe życia można zdobyć za każde 50000 punktów uzyskanych w trakcie rozgrywki.
Zuma Deluxe do pobrania
Poziomy są podzielone na świątynie, a początkowa świątynia składa się z trzech „światów” po pięć poziomów każdy. Piąty poziom w każdym etapie ma dwa tory piłek zamiast zwykłego, a to przyczynia się do stworzenia wymagającej rozgrywki. Światy od pierwszego do trzeciego mają cztery kolory kulek: czerwony, niebieski, zielony i żółty. Natomiast światy od czwartego do szóstego dodają fiolet, a od siódmego dla odmiany dodawany jest jeszcze kolor biały. Poziomy są ostatecznie dodawane do określonych światów: druga świątynia, która zawiera światy od czwartego do szóstego, ma sześć poziomów, podczas gdy trzecia świątynia, która zawiera światy od siedmiu do dziewięciu, ma siedem różniących poziomów. Czwarta i ostatnia świątynia, która jest ukryta, dopóki gracz po raz pierwszy nie odblokuje dziesiątego świata, zawiera światy od dziesiątego do dwunastego, z których każdy składa się również z siedmiu poziomów.
Świat od dziesiątego do dwunastego to w zasadzie to samo, co od siódmego do dziewiątego, ale na każdym poziomie trzeba zdobyć 5000 punktów, aby całkowicie wypełnić pasek Zuma. Na początku poziomu kule wystrzeliwują dalej, a łańcuch piłek porusza się nieco szybciej. W sytuacji, gdy gracz straci całe życie, gra się kończy i musi zacząć rozgrywkę od nowa na początku ostatniego etapu, na którym awansował. Ukończenie wszystkich dwunastu światów pozwala graczowi na uzyskanie dostępu do dodatkowego poziomu „Space”, który jest dłuższy niż wszystkie poprzednie poziomy i ma mniej grupowania kolorów między kulami. Gracz nie znajdzie tutaj także widocznej ścieżki dla piłek. Na ten poziom nie można dostać się bez ukończenia ostatniego, dwunastego świata. Po przejściu tego poziomu gracz wygrywa grę. W przypadku, gdy graczowi nie uda się pokonać poziomu Space, musi ponownie ukończyć cały dwunasty świat, zanim otrzyma kolejną szansę na wygraną w nowym świecie. Wszystkie pozostałe życia na koniec gry są warte 50000 dodatkowych punktów, które można dodać do końcowego wyniku widocznego w interfejsie gry.
Zuma oferuje również tryb rękawicy, w którym gracz może wybrać grę na poziomie, który już osiągnął w trybie przygodowym, ale może on tutaj również ćwiczyć swoje umiejętności. Klasyfikacje poziomów trybu rękawicy to kolejno: Królik, Orzeł, Jaguar i Bóg Słońca. Gracz musi ukończyć siedem etapów w trybie ćwiczeń lub siedem żółtych pasków w trybie przetrwania, zanim przejdzie do następnego poziomu.