1. Właścicielem strony jest firma WebBay z siedzibą w Katowicach która jest również odpowiedzialna za wysyłkę zakupionych kodów aktywacyjnych.

2. Zakup dokonywany w sklepie keyzone.pl jest umową kupna – sprzedaży i zobowiązuje obie strony do wywiązania się z niej. Zobowiązuje Klienta to uiszczenia opłaty za zakupione przedmioty, a sprzedawcę do dostarczenia zakupionego produktu.

3. Rejestrując się w serwisie akceptują Państwo regulamin sklepu i wyrażają zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych naszego sklepu takich jak  nowości, zmiany w ofercie lub inne ogłoszenia. Rejestracja nie jest potrzebna do złożenia zamówienia.

4. Podstawą uznania reklamacji zakupionego produktu jest przestrzeganie zasad udzielanej gwarancji na dany produkt.

5. Sklep keyzone.pl.pl prowadzi firma, która jest odpowiedzialna również za wysyłkę przedmiotów.

6. Płatności w sklepie keyzone.pl obsługuje Przelewy24. Akceptowane formy płatności to przelew bankowy, płatność kartą kredytową lub gotówką na poczcie.

7. Zakupione przedmioty wysyłane są zgodnie z informacją umieszczoną na stronie z opisem produktu, nie wcześniej jednak niż po zaksięgowaniu wpłaty w systemie płatności internetowych Przelewy24

8. Keyzone.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w księgowaniu wpłat wynikłe z winy banków pośredniczących lub innych zewnętrznych przyczyn od sklepu niezależnych.

9. Na wszystkie produkty sprzedawane w sklepie Keyzone.pl udzielamy gwarancji zgodnie z obowiązującym prawem.

10. Keyzone.pl działa 24 godziny/dobę, 7 dni w tygodniu. Kontakt z obsługą jest możliwy również całodobowo (poprzez e-mail). Na wszystkie wiadomości email odpisujemy maksymalnie w ciągu 24 godzin. W razie braku odpowiedzi w tym czasie prosimy o kontakt telefoniczny, poprzez LiveChat dostępny na stronie głównej w godzinach pracy supportu sklepu.

11. Aby dokonać zakupu w sklepie keyzone.pl musisz mieć ukończone 18 lat. W przeciwnym wypadku wymagana jest zgoda opiekuna.

12. keyzone.pl zastrzega sobie prawo do modyfikacji, zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi, z jakiegokolwiek powodu, bez uprzedzenia.

13. Użytkownik zgadza się na to, że keyzone.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody bezpośrednie, pośrednie, przypadkowe, lub odszkodowania za utratę zysków, wartości firmy lub innych wartości strat wynikających z korzystania.

14. W żadnym wypadku keyzone.pl lub nikt z naszych dostawców nie ponosi odpowiedzialności za utratę zysków lub za jakakolwiek specjalną, nieprzewidzianą szkodę z naszej strony, usługi lub niniejszej umowy. Zgadzasz się na zabezpieczenie oraz utrzymasz z dala od wszelkich roszczeń oraz uzasadnionych honorariów prawniczych naszych członków zarządu, dyrektorów, agentów i pracowników, wynikających ze szkód popełnionych przez osoby trzecie.

15. Użytkownik zobowiązuje się nie zmieniać, modyfikować, powielać, kopiować, sprzedawać, odsprzedawać lub wykorzystywać jakichkolwiek części serwisu, korzystania z usług lub też dostępu do serwisu bez zgody keyzone.pl.

16. Wszystkie znaki towarowe, znaki usługowe, nazwy handlowe, logo i ikony na naszej stronie są zarówno zastrzeżonymi elementami keyzone.pl oraz innych podmiotów. Korzystanie ze znaków zamieszczonych na naszej stronie jest ściśle zabronione.

 

Złożenie zamówienia powoduje akceptację regulaminu oraz wszystkich postanowień.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

– Za wszystkie niedostarczone zamówienia można otrzymać pełen zwrot poniesionych koszów (metoda płatności warunkuje sposób zwrotu wpłaty). Dyspozycja zwrotu zostanie wykonana do 24 godzin od zgłoszenia. UWAGA! Płatność PaySafeCard nie podlega zwrotom gotówkowym (również nie wysyłamy kart PaySafeCard). W przypadku wycofania takiej transakcji do konta klienta zostanie przyznana równowartość zakupu (bez prowizji operatora) w punktach partnerskich.

– Po zrealizowaniu zamówienia i zużyciu kodu aktywacyjnego przez klienta nie ma możliwości jego zwrotu (klucze wykorzystane przez klientów nie podlegają reklamacji / dotyczy to np. takich powodów jak za niskie parametry komputera uniemożliwiające poprawne działanie gry).

– STEAM Gifty nie podlegają zwrotom.

– W przypadku odrzucenia STEAM Gifta, gra nie doda się do konta. Niezbędna jest reaktywacja linku. Reaktywacja linku trwa od kilku do kilkunastu dni i nalezy ją zgłosić do supportu.

– Jeżeli dostarczony produkt nie działa prawidłowo (tj. nie można go aktywować), reklamację należy zgłosić na adres email: support@keyzone.pl maksymalnie do 30 dni od momentu otrzymania kodu. Produkt ten zostanie wymieniony lub dokonany zostanie pełny zwrot kosztów. Prosimy o przesłanie screenów biblioteki klienta gry oraz komunikatu błędu pojawiającego się w trakcie instalacji/aktywacji.

– Kody cyfrowe ze względu na “krótką żywotność” nie podlegają zwrotom. Klient, który zaakcpetuje niniejszy regulamin oraz dokona zakupu rezygnuje z prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem. Wyłącznie na indywidualną prośbę klienta (np. pomyłka podczas zakupu) rozważymy realizację zwrotu płatności. Wtedy czas realizacji zwrotu (ze względu na specyfikę produktu) wynosi do 7 dni roboczych od zgłoszenia zwrotu.

– W przypadku zamówień preorderowych (przedpremierowych) zwroty realizowane są do maksymalnie do 3 miesięcy od momentu opłacenia zamówienia, kiedy to klient nie jest jeszcze w posiadaniu cyfrowego kodu.

– Zamówienia przedpremierowe ze względu na swoją specyfikę nie są produktem jednorodnym, a co za tym idzie w przypadku zmiany właściwości kodów przedpremierowych sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany opisu produktu do dnia premiery gry. Klient ma Sprzedawca zobowiązuje się do naniesienia wszelkich zmian w czytelnym miejscu w opisie produktu. Klient nie jest zobowiązany do wyrównania ostatecznego kosztu gry jeśli zmieni ona swoją wartość.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *